Kan ik mijn schoenen nog terug brengen?

Mijn moeder heeft 3 februari schoenen voor mij gekocht maar ik vind ze niet zo mooi. Ik wil ze nu dan ook terug brengen maar op de bon staat binnen 10 werkdagen. Vandaag ben ik naar de winkel gegaan maar ze waren gesloten en aangezien het gisteren zondag was kon ik ze ook niet toen terug brengen. Weten jullie misschien of ze met "binnen 10 dagen", ook de dagen meetellen dat ze niet open zijn, aangezien dat dan wel oneerlijk is.

Het is vandaag de 13e en het is dus 10 dagen geleden maar ik weet dus niet of ik ze nog terug kan brengen. Ik ben trouwens zo laat omdat ik in het buitenland verbleef en sinds gisteren pas terug ben.

Toegevoegd na 29 seconden:
op de bon staat niet werkdagen maar dagen, sorry voor dat!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt niet op een dagje aan meestal ! Maar kijk of de zolen er nog heel onbelopen uit zien . En of het al niet in de voor uitverkoop was dat de aanschaf is gedaan . Nu staan ze mogelijk met hogere korting aangeboden . Ja dan moeilijk geld terug . Daarom in de uitverkoop wordt niet geruild. :( maar meestal is er wel een schoen aan te passen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er 14 tot 20 dagen over doen anders verkoop je ze toch op marktplaats ofzo Bronnen:
- www.marktplaats.com

Het beste antwoord

Normaal tellen de dagen dat ze dicht zijn ook gewoon mee. Echter, een winkel verdient het meeste door tevreden klanten te hebben. Eenperiode waarbinnen je schoenen ed teru moet brengen izjn vooral bedoelt om ervoor te zorgen dat je niet maanden later met eenproduct terug komt, wat al lang niet meer verkocht wordt.

Als jij de situatie uitlegt is er een zeer grote kans dat je de schoenen kan ruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meeste winkels zullen daar echt niet moeilijk over doen, zeker niet als ze de bewuste 10e dag gesloten waren.

Gewoon morgen terug gaan met je bon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt helemaal aan de winkel, sommige zullen ze wel en sommige zullen ze niet terugnemen, bij andere krijg je een tegoedbon, dus morgen naar de winkel, vertellen dat je vandaag geweest bent en, indien nodig, uitleggen waarom je ze pas de tiende dag terug kon brengen, succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze op hun strepen gaan staan gaat het je niet lukken.

dus als je aan de kassa staat met wat mensen achter je (om ff wat druk op te voeren en hun kans te laten zien dat ze klantvriendelijk zijn) kan je vertellen dat je moeder ze niet had gehaald en jij in het buitenland zat dus ze niet eerder terug kon brengen maar ze graag terug wil brengen of een tegoedbon krijgt (voor ze gaan praten over bedragen die al afgeboekt zijn bv)