Waar kan ik dit kopen?

ik zag dit op marktplaats en ik wou het kopen maar ik hou niet zo van online kopen dus ik zoek een winkel waar je dit kan kopen zoals je ziet op de foto zie je gucci schoudertassen ik bedoel een winkel met neppe gucci schoudertassen de winkel moet in den haag zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn ouders komen uit Engeland dus wat denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foppie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een goede tip; koop het niet. Nektasjes zijn lelijk en t ziet eruit alsof je bij een groep wil horen die zich belachelijk kleed. Nooooit nektasjes kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Namaak producten zijn illegaal in Nederland en worden dus ook niet in winkels verkocht.
Online kan je er wel aan komen, buiten marktplaats zijn er genoeg sites die namaak producten aanbieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In denhaag weet ik niet maar op de Zwarte markt in beverwijk heb je ze wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@tijnos je tip is niet nuttig en nektasjes zijn niet lelijk ik wil ze gewoon gebruiken als broek zak. ik ga niet echt stoer doen ermee maar gewoon onder m'n trui en dan mijn ov chipkaart,id,geld erin doen want ik vind broekzakken niet handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tijnos4: mensen mogen nog altijd zelf weten wat ze wel en niet willen dragen.
gvrox
12 jaar geleden
Dus het mag ook een ander merk, of no-name product zijn ?

Het beste antwoord

ga een keer de markt op, daar slaag je vast wel.