Waar koop je een grafische rekenmachine?

De rekenmachine waar je bestanden en alles op kunt zetten.
Welke merk is goed? Hoe duur is zoiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K

Antwoorden (4)

Bijna alle elektronica winkels hebben die dingen wel. De bekendste merken zijn Casio en Texas Instruments, ze kosten rond de 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bijvoorbeeld de kijkshop of een andere electronica zaak. Vaak kun je deze ook via de school bestellen.

Hier staan de verschillende GR's uitgelegd, beschreven en besproken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere boekhandel heeft er wel een. Goedkoper zijn ze bij bv. V&D of bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om voor een TI 84 + te gaan. Deze vaak uitgebreider besproken/uitgelegd in schoolboeken. Ook kan je er bestanden van je computer of van GR naar GR op zetten dmv een USB kabel.

Je kan er ook teksten in typen voor bijvoorbeeld lastige formules. Je kan ook rechtstreeks vanuit je computer tekstbestanden opzetten met bepaalde programma's. Dat is wel zo handig.

Ook is deze voor de komende jaren voldoende. Er is recent een nieuwe grafische rekenmachine van TI uitgekomen, maar deze mag niet gebruikt worden door leerlingen ivm het feit dat je daar op kan programmeren.

De TI84+ is dus de meest recente die de komende jaren nog lang niet vervangen zal worden.

Deze zijn verkrijgbaar tussen de 100 en 120.

http://education.ti.com/educationportal/sites/NEDERLAND/productDetail/nl_ti84p.html

http://www.kijkshop.nl/product/2792/4825-4827/pc-en-accessoires/calculators/texas-instruments-calculator-ti-84-/

Toegevoegd na 50 seconden:
PS. Ik zit in 5 HAVO NG+Natuurkunde+M&O dus ik kan uit ervaring spreken.

Toegevoegd na 1 minuut:
(er moet: ''zijn'' tussen Deze en vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :-D