Waar kan je VVV cheques kopen?

En bij welke winkels kan je die dan besteden?
Weten jullie misschien nog meer informatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Het beste antwoord

VVV cheques zijn bij de lokale vvv-winkel te verkrijgen en het is eigenlijk teveel om op te noemen waar dezen in te leveren zijn.

Voor een compleet overzicht verwijs ik je naar onderstaande bron;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vvv.nl en kijk bij vvv bonnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze bonnen kun je kopen bij de ANWB de V&D en nog legio winkels en je kunt ze ook in leveren bij legio zaken. Als je ze hebt kun je in het boekje wat er bij zit zien waar dat allemaal is.