Supermarkten in Frankrijk ook geopend op zondag?

Hallo,

We komen volgende week zondag (14-08) aan op onze bestemming in de midi-pyrenees. Ik vroeg me af of de grote supermarkten ook op zondag zijn geopend, zodat we de eerste boodschappen die dag alvast kunnen doen.

Alvast bedankt voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
6.8K

Antwoorden (2)

In gebieden waar veel toeristen komen zijn de supermarkten meestal ook op zondag geopend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je een iPhone hebt maar in de AppStore kan je AppS downloaden met alle supermarkten in het buitenland. Ff zoeken op supermarkt.
Indien je dat niet hebt kan je op internet ook alle supermarkten in Frankrijk vinden. Google op "supermarkt Frankrijk" succes.