Zijn de winkels op maandagochtend in Amsterdam open? In andere steden/dorpen is vaak alles of n deel dicht tot n uur of 13.00.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
7.1K

Het beste antwoord

In Amsterdam in veel gevallen ook. Ik meen dat de Bijenkorf iets eerder opengaat. 10 of 11 uur. De rest opent zijn winkel tussen 11 en 1. Is heel wisselend. Supermarkten en bakkers en de winkels op CS uiteraard wel open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Openingstijden en sluitingstijden Amsterdam – Winkels en markten
Ondanks dat er enkele uitzonderingen zijn, komen de openingstijden van winkels in Amsterdam op onderstaande neer:

Openingstijden Amsterdam regulier Maandag vanaf 13.00 uur tot 18.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag 09.00 tot 18.00 uur
Openingstijden Amsterdam koopavond Donderdag tot 21.00 uur in het centrum
Openingstijden Amsterdam koopzondag 12.00 tot 17.00 uur in het centrum
Openingstijden Albert Cuypmarkt 09.00 tot 17.00 uur, maandag t/m zaterdag
Openingstijden Waterloopleinmarkt 09.00 tot 17.00 uur, maandag t/m zaterdag
Openingstijden Ikea Amsterdam 10.00 tot 21.00 uur, maandag t/m vrijdag
9.00 - 20.00, zaterdag
10.00 - 18.00, zondag
Openingstijden Villa Arena 13.00 tot 17.30 uur, maandag
09.00 tot 17.30, dinsdag t/m zaterdag (donderdagavond tot 21.00)

http://www.wattedoenin.nl/openingstijden-amsterdam-winkels-en-museums.php

Wil je met alle plezier even helpen, maar in feite kun je zelf sneller even met google zoeken in plaats van het hier te vragen.