Waar kan ik echte bontjassen verkopen? (liefst niet via internet)

Mijn oma heeft nog 2 bontjassen waar ze van af wil.
Eerst wou ze ze gewoon weggooien, maar toevallig weet ik dat je voor een echte nerts jas toch wel een paar honderd euro kan vragen.
Ik zei haar dat ze ze moest verkopen en dat vond ze goed, maar waar kan ik dat doen?
(Ik woon in Limburg en ik ben niet van plan om voor 2 jassen naar de andere kant van Nederland te rijden.)

Toegevoegd na 12 minuten:
Wat kan ik ervoor vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen
72.8K

Antwoorden (1)

Kijk in gouden gids onder bontwinkels. Die moeten er in Maastricht wel zijn. Of over de grens in Duitsland (Aken) kijken.

Bontjas is wel wat geld waard. Zeker in Duitsland. Afhankelijk van formaat en staat. Bij meerdere winkels informeren naar bonthandelaren en kledingmakers gesp in bont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dat ik dat weet, dan ga ik het inderdaad proberen in Duitsland bedankt =)