Tot hoe laat kun je nog een lot kopen, om mee te spelen met de Lotto vanavond?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik kan het nergens vinden op de website.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen
19.8K

Antwoorden (3)

Tot 12.00 uur, dus je bent nu te laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij 6 uur van te voren maar ik weet het niet zeker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan nog tot een uur of 7. Ik werk bij de Ako en mensen die voor 7 uur komen kunnen nog gewoon een lot kopen. Ik kan me vergissen, maar volgens mij kan het zelfs nog tot een paar minuten van tevoren (dat kan met de toto namelijk ook).

Toegevoegd na 3 uur:
Foutje! Blijkbaar veranderen de tijden van de trekking nog al eens. Het kan in ieder geval tot vlak voor de trekking, dus dan moet je eerst checken hoe laat de trekking is en dan heb je je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Op de site staat dat 18 uur de volgende trekking is, ik denk niet dat je dan nog om 7 uur een lot kan kopen voor de trekking van een uur daarvoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep je hebt gelijk, dat komt omdat de trekking eerst altijd veel later was, toen kon het nog wel tot die tijd, maar ik zie dat de trekking nu inderaad al om 6 uur is!