Metro.

Goed formaat, leuke stukjes.
Heerlijk in de Metro!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Pers, zondermeer. Van de week zag je al een prima voorbeeld waarom: de andere gratis krantjes vonden de breuk tussen twee nederlandse 'sterren' belangrijk genoeg om op de voorpagina te zetten, terwijl de Pers daar nieuws neerzette wat er wel toe deed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er een beetje vanaf welke voorwaarden je stelt aan een gratis krant en wat je leuk vind te lezen onderweg. Maar ik vind de Metro de beste gratis krant. Ik vind deze het duidelijkst en het prettigst om te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niet echt een voorkeur voor een van de drie. meestal pak ik gewoon de eerste die ik tegenkom op het werk om wat te lezen in de pauzes. Helaas wordt hier de pers niet meer gedistributeerd dus dan blijven de metro en Sits over. Het nieuws wat in de kranten staat is meestal toch al minstens een dag oud voor mij want ik lees het toch al op het internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees deze kranten wijnig, maar het liefst de spits...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelf de Pers het prettigst lezen. Mooiere opzet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Pers vind ik kwalitatief absoluut de beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spits is een slap aftreksel van de Telegraaf, wat op zichzelf al een kwaliteitsloos roddelblad is. De Metro komt al iets meer in de juiste richting, maar straalt ook weinig kwaliteit uit.
De Pers is wat soberder en duidelijker. Bovendien is het kwalitatief een stuk beter dan de andere twee. Dit is ook wel logisch, omdat het van de makers van de Volkskrant is.

Maar de meerderheid zal wel voor Spits of Metro kiezen. Dit zullen dezelfde mensen zijn die abonnee zijn van de Telegraaf en elke dag naar Hart van Nederland kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wordt dan toch de Metro. Ben eventjes overgestapt op de Spits, maar de manier van artikels schrijven in de Spits is me de keel uit gaan hangen.
Steeds maar diezelfde opzet, zelfde manier van verwoorden, volgorde daarvan etc.
Stripjes vind ik daarentegen wel leuker in de Spits dan in de Metro.
Als het alleen al gaat om de manier van het gratis krantje verspreiden, dan kies ik al voor de Metro. Die liggen gewoon op het station, pak maar raak. Maar de Spits wordt ook nog overhandigd door een persoon. Waarom?!
Helaas wordt de Metro niet verstrekt op het station waar ik dagelijks kom dus zal ik moeten wachten in de trein, in de hoop dat iemand zijn/haar Metro uit heeft...
Plaatje bij antwoord