de rolator voor ouderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Toegevoegd op 13-05-2009 19:41:00
mooi gekozen jaartal......gps was er al.......wifi?

Toegevoegd op 13-05-2009 20:19:52
GOEIEVRAAG.NL!!!

(als dit me geen 10 punten oplevert weet ik het ook niet meer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De uitvinding van Jan Sloot.
Helaas een dag voor zijn onthulling overleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tijdmachine. Daar wordt nu de laatste hand aan gelegd.
Ik tik dit nu in 2100.
O ja, de Toppers gaan niet winnen en Wilders wordt geen premier.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha!!!
Antoni
14 jaar geleden
Antwoordman, gebruik je nog steeds een toetsenbord? Computers kunnen in 2100 toch zeker gedachten lezen??
AWM
14 jaar geleden
Ja, ik tik dit telepathisch naar deze website. En op deze website heb ik nu 26 miljoen punten. Maar XiniX 4 miljard :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman: LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix typt dit toch ook met zijn ogen dicht? Anders ziet hij iets. Maar van Wilders is wel goed nieuws.
1994: Uitvinding rolsteigers met Euro pen (Easy Click Systeem)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De iPod, die was er nog niet in 1994.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1995 lanceerde de bedrijven Philips, Sony, Time Warner en Toshiba een nieuw multimedia-schijfje: DVD. Een jaar later is het bekende scrollwiel op een muis uitgevonden door Microsoft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken je het SBS-televisieprogramma "Het beste idee van Nederland"? Daarin worden ieder jaar opnieuw tientallen unieke uitvindingen gepresenteerd!

http://www.hetbesteideevan.nl/
14 jaar geleden
Ook een unieke uitvinding is 'oorlog om olie'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets volgens mij, van uitvindingen zijn er altijd wel meer dan 2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Stuur;

Zoals heel veel 'uitvindingen' waarschijnlijk ook weer een kwestie van gecombineerde reeds bestaande toepassingen, maar het Senseo-apparaat is ook van na 1994. Toch zet ik mijn koffe liever zelf....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XML was developed by an XML Working Group (originally known as the SGML Editorial Review Board) formed under the auspices of the World Wide Web Consortium (W3C) in 1996. I

C#/.NET omstreeks '97