is er echt geen probleem dat niet kan worden opgelost met spuug, bierviltjes en/of ducktape?

Sjors mag het weten....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Antoni
14 jaar geleden
Hoe heb je deze vraag bedacht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antoni
dat komt omdat Sjors daarmee aan kwam dragen....

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha sjors... dit is de dag van je leven he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou zo wereld schokkend is het nou ook weer niet. Maar grappig wel moderaters slaan weer op hol enzo.

Andere antwoorden (10)

ask Sjors...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat voor alle problemen op, behalve de credietcrisis.
AWM
14 jaar geleden
Liefdes verdriet....
auto pech...

Maar ik neem aan dat je de creatieve, simpele en goedkope oplossing bedoelt? Werkt vaak goed, maar is vaak tijdelijk en zal de schoonheidsprijs niet winnen...
Tis maar hoe je het bekijkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefdes verdriet heb je omdat iemand ij je weg gaat. Ductape die gene vast en je het er geen rede meer toe. Bij te weinig koelwater moet je een hoop spuug verzamelen. Bij een gat in je radiator kan je er bierviltjes in proppen. Een lekke band kan je vervangen door heel veel rolletjes ductape. Wat wilde je nog meer weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
dan zou dit het antwoord kunnen zijn op het vraagstuk van ons kernafval begrijp ik hieruit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je krijgt namelijk pas problemen met kern afval wanneer het vrij komt in de natuur. Als je al preventief duc tape plakt gebeurd dat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Het probleem dat een schreeuwend kind je rust verstoord kan je moeilijk de mond dicht plakken met ducktape...

Wel efficiënt overigens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het echt moeilijk om een kind te smoren met ducktape? nee toch, niet netjes misschien of sociaal aanvaardbaar... ; )
geen probleem behoeft geen oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wow hoe filosofisch juist ...
Als je daarnaast ook nog tight-wraps en WD-40 toevoegt, is elk probleem te tackelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad: Duck Tape (is de officiele benaming eigenlijk niet Duct tape) is goed voor bijna alle problemen. Ik moet alleen zeggen dat ik bierviltjes iets minder gebruik als probleemoplossing.

Ik denk trouwens dat het probleem dat je de laatste trein naar huis gemist hebt ook niet echt op te lossen is met Duck Tape.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovendien kan je met genoeg viltjes en tape een bed fabrieceren op het station waardoor de trip naar huis onnodig wordt.
Ha, die Deva;

In aanvulling op al de reeds genoemde wereldprobleemoplossers wil ik nog graag het bekende postbode-elastiek aandragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit zelf te denken aan: oorlog, honger, milieuvervuiling, het file probleem, wilders, racisme, polarisering van de maatschappij, geweld, de asosialisering van de maatschappij, en het feit dat ik geen geld heb.