Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er echt geen probleem dat niet kan worden opgelost met spuug, bierviltjes en/of ducktape?

Sjors mag het weten....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Antoni
14 jaar geleden
Hoe heb je deze vraag bedacht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antoni
dat komt omdat Sjors daarmee aan kwam dragen....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha sjors... dit is de dag van je leven he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou zo wereld schokkend is het nou ook weer niet. Maar grappig wel moderaters slaan weer op hol enzo.

Andere antwoorden (10)

ask Sjors...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat voor alle problemen op, behalve de credietcrisis.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Liefdes verdriet....
auto pech...

Maar ik neem aan dat je de creatieve, simpele en goedkope oplossing bedoelt? Werkt vaak goed, maar is vaak tijdelijk en zal de schoonheidsprijs niet winnen...
Tis maar hoe je het bekijkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefdes verdriet heb je omdat iemand ij je weg gaat. Ductape die gene vast en je het er geen rede meer toe. Bij te weinig koelwater moet je een hoop spuug verzamelen. Bij een gat in je radiator kan je er bierviltjes in proppen. Een lekke band kan je vervangen door heel veel rolletjes ductape. Wat wilde je nog meer weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
dan zou dit het antwoord kunnen zijn op het vraagstuk van ons kernafval begrijp ik hieruit?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je krijgt namelijk pas problemen met kern afval wanneer het vrij komt in de natuur. Als je al preventief duc tape plakt gebeurd dat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Het probleem dat een schreeuwend kind je rust verstoord kan je moeilijk de mond dicht plakken met ducktape...

Wel efficiënt overigens...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het echt moeilijk om een kind te smoren met ducktape? nee toch, niet netjes misschien of sociaal aanvaardbaar... ; )
geen probleem behoeft geen oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wow hoe filosofisch juist ...
Als je daarnaast ook nog tight-wraps en WD-40 toevoegt, is elk probleem te tackelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad: Duck Tape (is de officiele benaming eigenlijk niet Duct tape) is goed voor bijna alle problemen. Ik moet alleen zeggen dat ik bierviltjes iets minder gebruik als probleemoplossing.

Ik denk trouwens dat het probleem dat je de laatste trein naar huis gemist hebt ook niet echt op te lossen is met Duck Tape.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovendien kan je met genoeg viltjes en tape een bed fabrieceren op het station waardoor de trip naar huis onnodig wordt.
Ha, die Deva;

In aanvulling op al de reeds genoemde wereldprobleemoplossers wil ik nog graag het bekende postbode-elastiek aandragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit zelf te denken aan: oorlog, honger, milieuvervuiling, het file probleem, wilders, racisme, polarisering van de maatschappij, geweld, de asosialisering van de maatschappij, en het feit dat ik geen geld heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding