Wat is/ was jullie beroep?

Ik vraag me af of het beroep van de GOEIE VRAAG deelnemers mischien iets te maken heeft met deelname van deze site?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Niemand schijnt moeite te hebben met de vraag toch zie ik maar één antwoord op de daadwerkelijke vraag... Dus bij deze: Ik werk op een antwoordservice/meldkamer. Voor verschillende bedrijven (dierenartsen, CV installateurs, beveiligingsbedrijven, woningbouw verenigingen, begrafenisondernemingen e.d.) na sluitingstijd de telefoon aanneemt en indien nodig een arts, monteur o.i.d. inschakelt. Ik werk lekker onregelmatige tijden dus, waar ik van geniet gezien mijn vriend in het theater werkt, en dus ook nooit van 9 tot 5 werkt. Om nu te zeggen dat ik een heftige opleiding heb gevolgd voor deze baan? (want ik denk dat mensen hooggeschoolde mensen verwachten op dit soort sites) nee, heb nooit genoeg interesse gehad in één bepaalde richting gehad om te gaan studeren. Juist daarom kan ik me hier zo vermaken, van filosofie tot scheetjes, overal kan ik over lezen en leren!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

ik antwoord enkel uit interesse in de vraag. ben van nature wel zéééér nieuwsgierig en wil veel weten. Ben zo opgegroeid van jongsaf aan. Aan tafel werd er dikwijls gediscussiëerd en nu nog. Je leert het als het ware aan.
Ik ken mensen die door hun opgroei minder leergierig zijn dan anderen. Ik denk dat je het kan meekrijgen van thuisuit. En of die leergierigheid in je genen zit weet ik niet.
Je beroep kàn ermee te maken hebben maar ik denk eerder van niet want de vragen gaan van schapevacht tot vlinderpopulatie...
mijn beroep, als je dat graag weet, situeert zich in de bouwwereld. Maar kan dus vanalles en nog wat zijn hé :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nieuwsgierig is de basis van de wetenschap.
Ik ben ook wel benieuwd naar welke mensen dit soort pagina's leuk/interessant vinden. Alhoewel ik niet echt geloof dat dat te maken heeft met welk beroep je uitoefent.
Ik werk in de verzorging.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben eerstejaars student. Ik studeer voltijd PABO.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het verrijkend voor GV als er openbare profielen komen van gebruikers.

Bij deze vraag heb ik in een reactie ongeveer ditzelfde gevraagd.Pim heeft hierop positief gereageerd,zodat binnenkort de vermelding van je beroep/vaktechnische ervaring in het persoonlijk profiel toegevoegd kan worden.(op vrijwillige basis uiteraard).
Dan blijft het voor iedereen duidelijk te zien.Als je het hier vermeldt,ziet over enige tijd niemand het meer,dan staa het te ver weg.
Dus even wachten!

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er geen moeite mee om te vertellen wat voor werk ik doe, maar vraag me wel af wat dit toevoegt. Uit de antwoorden blijkt al vaak waar de kennis van de deelnemers ligt.
Op dit moment weet ik dat er een vaste kern mensen is met kennis en hobby's op allerhande vlak. Ik bekijk de antwoorden en trek een conclusie. Als ik al iets met de antwoorden doe, weet ik dat ik dit geheel vrijblijvend doe. en dat dus alles wat ik doe mijn verantwoordelijkheid blijft. Op het moment dat ik er vanuit ga dat ik een specialist ga raadplegen wordt dit anders.
Mijn voorkeur gaat er dan ook naar uit om persoonlijke gegevens niet op deze site te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt voor je andere reactie. groeten ed
Een grote mate van nieuws- en leergierigheid is zeker een gemeenschappelijk kenmerk voor de frekwente gv'ers. Beroepshalve ben ik coach voor arbeiders in produktieverbetering (kaizen) en doceer in post-universitair onderwijs .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat kunnen we nog veel leren he? groeten.
Ook ik ben gewoon zeer nieuwsgierig en wil gewoon graag alles weten :-). Ik ben paralegal bij een grote multinational.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi lala, nieuwsgierig zijn is hier wel een must. Groeten ed
Student en gewoon een enorme gezonde nieuwsgierigheid!
Bovendien denk ik dat er van alles wel wat zit hier. Je hebt niet voor niks allemaal verschillende categorieën!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb gewerkt als Purser en houd mij bezig met het managen van mijn gezin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allebij leuk toch?
Heb mijn propedeutisch getuigschrift HBO Maatschappelijk werk en Dienstverlening, en studeer nu theologie aan de VU. Ik heb grote interesse in belangrijke maatschappelijke vraagstukken en religieuze kwesties. Daar zal ik me dan ook voornamelijk in mijn antwoorden en evt. vragen op richten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan kan je je borst hier wel nat maken, werk genoeg. Groeten
Ik ben in juni 2008 afgestudeerd: HBO Bedrijfskundige Informatica

Werk nu bij een grote ICT leverancier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik bedenk nieuwe websites bij ilse media
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat goed he! Groeten.
Ik ben student, vierde jaar, Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben benieuwd of er interesse is voor mijn onderzoek: Wat zijn de mogelijkheden van een online game om nieuwe mensen te werven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vind het leuk om antwoord op vragen te geven en ben zelf ook gewoon nieuwsgierig. Ben zelf eerstejaars student Small Business & Retail Management.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk voor mij niet het beroep (ben arbeidsongeschikt na een pech-gevalletje), maar de opvoeding.

Veel ruiken en proeven aan diverse meningen, optieken en dergelijke vormen een algemene ontwikkeling.
Uiteindelijk heb je bij je opleiding er baat bij, en zal het resultaat zich later vertalen in het beroep.

PS. toen ik nog werkte was ik wel heel veel met verschillende soorten kennis bezig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit je antwoord blijkt dat je het er niet bij laat zitten Na je pechgevalletje zoals je dat zelf noemt. De moed er in houden dan kom je er wel ondanks het -pechgevalletje-.Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dank je wel!
Groetjes, Marco
Ik ben zelf in-between-studies. Ik ben zelf nieuwsgierig en leergierig aangelegd en houd ervan om zoveel mogelijk algemene kennis op te doen. Daarom vind ik deze site (meestal) een ideaal medium hiervoor! Ik probeer mee te denken en antwoorden te zoeken. Meestal vind ik wel iets tijdens het zoeken en ook al doet het er niet toe, ik leer er dan weer van!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Medewerker debiteurenadministratie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een antwoord van 2 woorden. knap hoor.