wat is volgens jouw de eerst volgende wereld veranderende uitvinding?

de robot die zelf beslissingen kan maken

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik wil eventueel ook de toto van volgend jaar wel voorspellen, maar ik ben bang dat ik er wel eens naast kan zitten.

Je vraag is: wat is volgens JOU de eerst volgende wereldveranderende uitvinding?

Tja, als je daar een antwoord op zou kunnen geven, dan was het op dat moment uitgevonden. Daar zou je dan beter hier niet iets over kunnen zeggen en eerst patent kunnen aanvragen.

Met andere woorden, je vraag is tegenstrijdig aan zichzelf. Wellicht zou je vraag beter kunnen zijn:
- Wat is er volgens jou nodig om de wereld te veranderen cq verbeteren?
- Is dit inmiddels al bestaand of zou hier nog iets voor moeten worden ontworpen dat nu nog niet kan?

De volautomatische wizmajingleazjig, waarbij ik nog niet weet wat hij doet, maar waarschijnlijk erg belangrijk zal worden voor mensen om in huis te hebben en waardoor iedereen in vrede gaat leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat dit op het gebied van vervoer gaat worden, iets wat ons anders gaat doen reizen. Wat weet ik niet precies want anders zou ik het zelf wel uitvinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Internet !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zullen er zoveel volgen : medicijn tegen aids en alzheimer en parkinson. Nieuwe vormen van brandstof. Flexibele lichtgewicht tv schermen. Ultra mini batterijtjes voor gsm . Reinigingsdouches zonder water. Fluisterende grasmaaiers. Woestijnbevochtigdende keien voor nieuw soort granen. banken die automatsich toxische kredieten screenen en vernietigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alternatieve brandstof
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een energie aggregaat die wereldwijd commercieel exploitabel is. Dit zal namelijk de huidige machtsstructuur rond olie doorbreken.
De energiebron is misschien onze zon, maar mogelijk ook een universele energieveld dat een wetenschapper bij toeval gaat ontdekken. Bij toeval, want hij/zij was naar iets anders op zoek. Zo gaat dat meestal; je vindt ipas iets als je er niet naar zoekt.