Nee. Om zwanger te worden heb je een baarmoeder, eierstokken en eileiders en een zekere hoeveelheid vrouwelijke hormonen nodig. Als een man die dingen had, zouden we het geen man noemen maar een vrouw, hermafrodiet of transgender (geslachtsoperatie). De 'man' die vorig jaar in het nieuws was omdat hij/zij zwanger was, was geboren als vrouw en heeft zich laten ombouwen, vandaar dat het nog mogelijk was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat een man oa geen baarvader heeft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een echte 100% man (dus niet omgebouwd etc etc zoals weleens in het nieuws verschijnt) kan niet zwanger worden. Hij heeft geen baarmoeder en al die andere benodigdheden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zie mijn antwoord op "kan een man zanger worden"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gelukkig niet, hij zou het niet overleven.