Hoe kan het dat de cursor van mijn muis af en toe automatisch uit zichzelf gaat bewegen?

Ikzat net een antwoord te bekijken en zette de muis stil bij het antwoord,deze ging heel langzaam naar boven toe tot hij niet verder kon.
toen ik hem weer stil zette ging hij helemaal naar links.
het is een optische muis zonder balletje erin,en waren geen trillingen,wat ik nu ook probeer het lukt niet meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, zo'n muis heb ik ook!

Het beste antwoord

Zal ik je eens wat origineels vertellen?
Niemand zal je kunnen helpen.
Zoek eens in Google op "optical mouse moving by itself".
90.000 hits en niet één zinnig antwoord.
Ja, geen spiegelend oppervlak gebruiken en batterijen vervangen als ie draadloos is. Maar daar was je zelf al opgekomen.
Ik had het zelf ooit ook met een optische trackball.
Heb een nieuwe gekocht toen was het over.
Life sucks.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

mijn vorige (draadloze) muis deed dat als de batterijen bijna op waren...

Toegevoegd na 3 minuten:
Te weinig stroomtoevoer? Misschien om me te waarschuwen nieuwe batterijen te kopen??? Ik heb geen idee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zitten er haartjes voor het oogje van de muis? Dan werkt het ook niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn muis deed het ook.
ik denk toch ergens een storing of een vuiltje. inneens schoot hij naar de rechter boven hoek.
is vervelent maar er is niets aasn te doen.
ik noemde het altijd een mouse-infarct

xxxxx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn geval (laptop) kwam het doordat ik iets met de instellingen niet goed had staan voor uitsluitend gebruik van een externe muis. Als de ' ingebouwde' muis ook aanstond, ging de externe muis nogal eens aan de wandel. Bijzonder lastig. Met mijn nieuwere laptops heb ik er overigens nooit meer last van gehad.

Maar zoals Antwoordman al zei : zoveel configuraties, zoveel oorzaken. Als je dat gaat oplossen op deze manier heb je echt heel, heel veel mazzel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou iedereen kan wel manieren bedenken maar logischte lijkt mij dat er aardig wat stof inzit of hij een keer op de grond is gevallen of hij word heel erg warm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het antwoord op je vraag !
Of je hebt een rode muismat of een donkere oranje muismat,bij mij hetzelfde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rood.