Waarom blijven kleine vliegjes vaak met velen op 1 plek vliegen?

Wat is er dan zo speciaal aan die plek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Omdat er op die ene plek heel erg veel voedsel voor die kleine vliegjes is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm ja zou je denken he, maar bij ons zitten ze in de badkamer.. geen idee wat er daar te eten is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je op de badkamer wellicht iets liggen dat inmiddels zo ver is verrot dat je het al niet meer ruikt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maar LoL hebt Cantare...
Dat komt omdat deze vliegtuigjes vaak zweefvliegtuigen zijn. Zweefvliegtuigen vliegen zonder motor en op thermiek. Thermiek wil zeggen, een warme luchtstroom die naar boven gaat. De zweefvleigtuigen draaien omhoog in deze thermiek-bel en kunnen zo hoog genoeg komen om weer een tijdje verder te zweven.

Toegevoegd na 48 seconden:
Haha ik lees je vraag verkeerd! Sorry! Laat hem wel staan, misschien heeft het er best mee te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gebeurd vaak als er iets speciaal lekkers voor hen is, zoals een hondendrol, bedorven eten, een dood beestje, maar ook bijvoorbeeld een plasje mierzoete limonade.

Wanneer je een hoop vliegjes met zijn allen op een plek ziet vliegen, kun je er in elk geval bijna zeker van zijn dat daar iets ligt wat jij daar liever niet hebt liggen.