Overgenomen van dieren denk ik, het is een kreet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

eigenlijk moet het zijn AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! maar dat begrijpt niemand als je het opschrijft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ella Vogelaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meneer Auw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De correcte spelling is overigens "au". Mensen en dieren geven altijd een gilletje als ze pijn hebben. Sinds het begin van de evolutie van dieren met een 'stem' hebben we er een geluid voor. Daar ligt dus het begin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grote Smurf