Een satelliet zal geen graancirkel kunnen maken, immers daar is een satelliet niet voor ontworpen, terwijl de afstand van de satelliet tot het aardoppervlak veel te groot is om iets te ondernemen tot de vorming van een graancirkel.
Voorlopig zijn verreweg de meeste graancirkels er nog gekomen door óf de helpende hand van de mens, óf een natuurfenomeen, zoals een wind - of waterhoos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan.
En ooievaars brengen kindjes.
En Sinterklaas bestaat.
En Elvis is niet dood.

....als je daar maar in gelooft!

Maar ik heb nog wel even een mooie voor je opgezocht, zo ben ik dan ook wel weer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, die theorie ken ik nog niet, maar wallabi's kunnen het wel !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Satelieten zijn gemaakt voor communicatie of waarnemingen .Waarom je denkt dat satelieten juist graancirkels zouden moeten maken ontgaat me volledig.Een graan cirkel wordt gemaakt door mensen die een stok in de grond steken met een touw eraan en dan steeds rondlopen tot er een cirkel is.En waarom zijn er allleen cirkels in graan , maar niet in een veld met bloemkolen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee graancirkels worden gemaakt dioor grappenmakers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is verschil tussen graancirkels van grappenmakers en de echte.
Zover ik weet heeft de wetenschap nog geen antwoord hierop.
Op de laatst ontstane cirkels zijn ook symbolen die op schrift lijken.
We denken dat het boodschappen zijn voor de wereld.
Op want to know .nl niburru ufowijzer vind je meer info.
Als je die sites onzin vind kijk dan eens naar het filmpje van Bram Vermeulen
“In den beginne” http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116
Mocht je dan nog twijfels hebben kan ik je ook niet helpen.