Kan je op internet de weersverwachting van een specifieke dag, van jaren terug vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bedoel je echt weersverwachting, of het weer van een bepaalde dag? Wat het laatste betreft zie link hieronder (daggegevens KNMI van de Bilt sinds 1901 en van veel andere weerstations sinds 1951).
Gaat het echt om de weersverwachting kijk dat b.v. in het archief van de Leeuwarder Courant en klik op 'gericht zoeken' en vul in 'weersverwachting'.

(TP)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het liefste de weersverwachting, maar het weer zelf kan ook. Dank voor de links!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je trouwens dat je voor andere kranten ook nog zo'n gratis archief kan vinden? Ik zocht namelijk op de site van het noord hollands dagblad, maar daar moet je 12,95 voor alleen de voorpagina betalen! Dan is jouw link maar beter ;)
Weet je of nog meer kranten dat hebben?

Andere antwoorden (1)

op onderstaande link kun je tot 1996 terug zoeken op
temp min. en max
zonuren
neerslag
windkracht
windrichting
max.windstoor
sneeuwhoogtes
luchtdruk
rel.luchtvochtigheid