Veel zwanen met jongen net uit het in Dordrecht Ridderkerk H I Ambacht zijn verdwenen hoe komt dat?

De mensen praten erover, want net uit het ei kunnen niet vliegen Van de een op andere dag vorig jaar niks aan de hand, ik hoop dat Dierenbescherming uitleg kan geven
op de radio werd er ook al melding over gemaakt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had honger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en mag dit antwoord zomaar blijven staan? tjongejonge we gaan vooruit... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klikspaan boterspaan.

Andere antwoorden (3)

Kan door ratten komen...
Zo is het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meeuwen schijnen dol te zijn op o.a. zwaneneieren en -kuikens!

Toegevoegd op 26-06-2009 14:41:09
Ja.., óók in het gevleugelde wereldje is het niet altijd pais en vree!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snoeken zijn er dol op, en ik ben weer dol op snoeken