Welke uitvinding had nooit uitgevonden moeten worden?

Correctie: Welke uitvinding had nooit uitgevonden MOGEN worden.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ha, die Maantje;

Het marktmechanisme; omdat het uitgaat van negatieve sentimenten, daarmee het slechtste in mensen bovenhaalt en daarvan een kleine rijke groep laat profiteren ten koste van een veel grotere arme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het ligt voor de hand om te zeggen de atoombom. Of andere massavernietigingswapens. Maar zelfs verschrikkelijke uitvindingen hebben ook hun "goede" kant voor wat betreft de kennis die ermee wordt opgedaan. Met de atoombom is ook de weg ingeslagen in kernenergie en met dezelfde kennis is ook de medische wetenschap gediend (bijv. onderzoek en behandeling met radionucleotiden).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wiel. Nooit files....
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sta nooit in de file Antwoordman...
AWM
14 jaar geleden
Heel goed. Jij loopt alleen maar. Gezond!
Die van de fruitautomaat...

Heeft me een paar jaar erg veel geld gekost...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker een gokker van dat duimpje omlaag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
de electrische stoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke uitvinding had gemoeten, daarom is die uitvinding ook gedaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wiel. ( Wordt bijna iedere dag uitgevonden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker in het licht van de actuele mondiale crisis de uitvinding door een bende financiële yupppies in de vs van alle bankderivaten als cds, cdo's, hefboomfondsen, turbo's, shorters en dergelijke woeker produkten. Door hun gewiekste "uitvindingen" zijn miljoenen werkloos geworden in alle landen van de planeet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de computer natuurlijk
dat geeft het rijk alle kansen om ons op elke mogelijke manier te volgen.
en het kost heel veel werkgelegenheid voor de 6 miljard mensen op deze aarde