Zijn er mensen die door onweer heen kunnen slapen?

Ik zelf kan dat niet, maar ik hoor van mensen uit mijn klas dat hun het wel lukt. Weet ook iemand hoe je kan zorgen dat je er door heen slaapt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Mijn oma die gaat na haar avonddosis tabletten heerlijk onspannen slapen. Die heeft ook door de storm geslapen, ze heeft zware medicijnen en bovendien oordoppen.

Deze oordoppen kan je online kopen, en op maat laten maken. Zie bron.

(Na een hevige donderknal kan je het misschien niet horen maar zeker wel voelen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ja er zijn mensen die het kunnen: mijn dochter sliep als een roos door.

Als je zorgt dat je genoeg alcohol in je bloed hebt zitten garandeer ik jou dat je er lekker door heen slaapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus dat was het... Kon me al niet voorstellen dat als heel Nederland onweer heeft dat ik er door heen slaap... Tja... Feestje gehad gisteren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, heb alleen geen kaartje gehad. :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eh bvb, je hebt je dochtertje dronken gevoerd? :|
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was ook niet uitgenodigd hoor... Maar mijn stamkroeg kent geen besloten feestjes... Dus kwestie van anticiperen op activiteiten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@krullenkoppie LOL, ja 4 longdrink glazen met drum (80%)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Starbless, ok ik begrijp.
Oh ja, het is mij wel eens gelukt.
Ik geloof dat ik een jaar of 16 was en dat thuis het ergste onweer ooit was, een continue aaneenschakeling van flitsen. De hele family zat beneden in de zitkamer het spektakel te aanschouwen, ikke niet, sliep er helemaal doorheen en ik wilde ze aanvankelijk een dag later niet eens geloven, totdat het op school ook over het onweer ging...
Heb trouwens echt wel heerlijk geslapen toen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je er geen angst voor hebt dat is het eerste... En het tweede is zorg dat het lichaam wil blijven slapen, zich niet laat wekken...
Voorbeeld: Ik was laatst in India en het was Divali... Een feestdag waar men vuurwerk afsteekt... En vuurwerk kun je daar krijgen, zo hard dat dat spul knalt, op 500 meter trilt het in je buik... Ik kwam heel laat thuis in mijn hotel en iedereen sliep, ze lagen allemaal achter het hek op de grond te slapen langs de weg... Ik kreeg ze niet wakker, met geen mogelijkheid... En toen had ik een idee, ik had ook een stel van die knallers gekocht waarvoor je in Nederland drie maanden de bak indraait voor verboden wapenbezit... Ik dacht die stook ik wel een aan, en dan worden ze wel wakker, maar ik had er vijf nodig, voordat er eentje tekenen van leven begon af te geven... Dus gewoon besluiten niet wakker te worden op auditieve signalen... Dat is wat ik erover kan zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Freak;

Ik heb nogal last van slapeloosheid, maar de onweersbuien van vannacht/vanochtend vroeg daar ben ik dwars doorheengeslapen. Wat mijn nachtrust betreft mag het dus elke nacht wel zo rommelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik slaap er meestal gewoon doorheen. Gewoon gordijn goed dicht, raam dicht en dan gewoon denken dat het je niet kan bereiken en dat het goed voor de plantjes en dieren is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik vannacht nog : P
Ik lag tot 2 uur wakker en toen waren er al flitsen ver weg.
Toen viel ik dus in slaap en sliep ik door het grote gedonder van vannacht heen, waar iedereen het vanmorgen over had.
Ik vind het altijd jammer om het onweer te missen, het is dan zo gezellig.. helaas ga ik juist beter van onweer slapen, zodat ik het nooit meemaak : D
Ik zou niet weten hoe je er doorheen kunt slapen, misschien ligt het er aan hoe je tegen onweer aankijkt.. ik ken mensen die er een hekel aan hebben.
Ik vind onweer alleen maar leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MIJN ZOON vannacht zat iedereen in huis wakker behalve zoon lief, hij is 17 maanden en heeft er gewoon doorheen gezaagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er vannacht gewoon doorheen geslapen.

Slaapkamerraam redelijk wijd open, gordijnen dicht, en pitten maar. Bijna niets gemerkt.

Ja, ergens in het holst van de nacht hoorde ik vaag wat gerommel. Ik heb me omgedraaid en ben verder gaan slapen. Ik heb niet eens de moeite genomen te kijken hoe laat het was - vond ik niet interessant.

Volkomen argeloos fietste ik vanochtend in het zonnetje naar het station. Toen kwam ik er pas achter dat het flink tekeer was gegaan: flinke plassen water, afgebroken takken, en grote problemen met de treindienst.

Toegevoegd op 26-05-2009 17:09:15
Enneh, ik ben absoluut niet bang voor onweer. Ik vind het juist interessant. 'k Had er graag van genoten, maar ja - ik sliep zo lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rode oordopjes die 34 dB dempen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind onweer zo lekker dat ik er zo van inslaap (binnen een kwartiertje). Ben er maar een keer wakker van geworden, toen was er een dakpan gesneuveld, was inderdaad een immense klap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker kan je door onweer heen slapen, ik heb het eergisteren/gisteren nog mee gemaakt!! Het schijnt al zo vanaf een uurtje of 2200 te zijn begonnen... Maar ik lag zo vreselijk in comatueze toestand, dat ik pas om 04.00 wakker werd.. maar toen moest ik er ook uit!!