Is sex mogelijk zonder lichamelijk contact

[d.m.v lichamelijke uittreding?] bijv.

tussen partners [niet zelf rommellen]

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan...

Buiten de platonische liefde is er ook een astrale liefde...
Door heel veel oefening kan men het volgende bereiken...
Men spreekt af op een plek in de astrale wereld en tijdstip... En vervolgens gaan twee mensen daarheen en hebben daar op die plek sex met elkaar... Dat is goed mogelijk en alles is hetzelfde, zij het dat ze alleen niet werkelijk fysiek contact maken, maar op astraal nivo...

Maar dan spreken we wel over iets dat zo ongeveer het hoogst haalbare is op dat gebied...

:-))

Toegevoegd op 23-05-2009 14:37:48
En de oude, de echte tantrikas hadden ook een ritueel dat zonder aanraken seks met elkaar toestond...

Dus 3 maal ja, 3 maal verschillend bevestigend antwoord op deze vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok en hoe werkt dit? Ik wil het wel eens uitproberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is niet eenvoudig en zeker niet instant te leren... Google op remote viewing, daar vind je de info... David Deangelo en consorten leren je dat...

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een "natte droom" en/ of "masturberen" onder de noemer sex valt, ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even wat praktischer...er zijn tegenwoordig op internet zogenaamde cyberpakjes te vinden die het mogelijk maken elkaar op afstand te bevredigen. De ontwikkelingen daarin gaan vrij snel. Uittreden sluit ik niet uit maar het is niet erg waarschijnlijk dat je het zelf mee gaat maken om op die manier sex te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wow! Zo steek je nog eens wat op!
Het is gelukkig open-source.
http://wiki.opendildonics.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en waar koop je zo'n pak? is er dan ook een roboto op afstand die op de "juiste knopjes" gaat drukken misschien of zit het halve bejaardentehuis met zo'n pak aan? helemaal hilarisch!
JA, dat kan. Maar alleen mensen die spiritueel zijn kunnen seks hebben op afstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha lachen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is daar zo leuk aan?
Moeilijke. Als ik het met mijn Real Doll doe, is dat dan lichamelijk contact? Twijfelgeval denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wahuahuh +1. Btw ben jij dat met je realdoll?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit privacy-overwegingen kan ik daar geen uitlatingen over doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whauahuah
Hangt ervan af wat je seks noemt...

Er is natuurlijk ook zoiets als cybersex of telefoonsex. Meestal rommel je dan zelf ook wat, maar het hoeft niet.