vint je ook dat er meer gelt uitgetrokken moet worden voor taalonderweis

Picture for question
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een erch on reaalistise voto, trauwens...
AWM
14 jaar geleden
ja is een belgiese klas

Het beste antwoord

De Nederlandse onderwijs instellingen worden al jaren ondermijnd door de Nederlandse politiek. Bezuinigen en réréorganisaties is het gene waar ze verstand van hebben. Let wel, diep respect voor de mensen die voor een klas staan.

Het kost dus duurder als gelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als ik je vraag lees... HEEL ZEKER...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fasd en secer wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat als ik je vraag lees het inderdaad zou moeten ;)
Maar sowieso wel. Als ik hoor hoe sommige kinderen praten. Iedereen moet abn kunnen praten, zo is het ook makkelijker om discussies te voeren zonder elke keer uit te moeten leggen wat een bepaald woord betekent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet jij aan die kinderen uitleggen wat een bepaald woord betekent, of moeten die kinderen aan jouw uitleggen wat een bepaald woord betekent? :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Aan jouw"... Oei...
Ik vraag me af of meer geld de oplossing is. Is het niet een kwestie van prioriteiten, goede leraren of meer inzet van leerlingen?
Antoni
14 jaar geleden
ik denke ook van wel tog
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
solang we mekoar maar verstoan moakt het me geen ruck uut. astat nimeer luct wor het linker. ofsoits...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heerlijk.....
Ongeletterd zijn is een keuze en ja je kunt er bakken met geld tegenaan gooien maar als ze niet willen wat moet je dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zeker n.a.v je titel.