Er is me aangeboden om invallerop basisscholen te worden, goed idee ?

ik werk nu als onderwijsassistent op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen, op zich lijkt het me wel leuk.
wat denk jij. nee of ja ? waarom wel. waarom niet ..?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ben je al zo ver, wat ervaring betreft? Het is natuurlijk niet niks zo een school. Als assistent heb je minder verantwoording, als invaller sta je er alleen voor. Het fijt dat je hier deze vraag stelt, geeft al aan dat je nog onzeker bent, anders zou je deze vraag hier niet stellen. Ik zou nog even wachten er komen heus wel meer kansen. dan ben je er mischien wel klaar voor. Succes. Mocht je het toch doen, ook succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet doen als 't huidige werk goed bevalt - tenzij je nog terug kunt eventueel na een maandje. I.i.g. niet de schepen achter je verbranden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met alle respect hoor, maar wat voor een opleiding heb je nodig om onderwijsassistent te worden?

Ik wil dat mijn kinderen mensen voor de klas hebben staan die verstand hebben. Tegenwoordig kan (zo'n beetje) iedereen naar de pabo en leraar worden. Het is drastisch gesteld met het niveau van de pabo-ers. Leraren moeten naar mijn mening op een universitair niveau zitten, ongeacht school niveau waar ze leraar willen worden. Tegenwoordig is normaal rekenen en taal en aardrijkskunde er niet meer bij...

Ik zou dus zeggen nee.