Heeft iemand een manier om onder een proefwerk uit te komen?

Ik heb na de vakantie een proefwerk (grieks) en ik HAAT grieks :S. Ik heb er dus echt geeeen zin in :'(
Iemand tips om er onder uit te komen ofzo?

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik wil echt niet van het gymnasium af :P
Dus aan al die mensen die dat zeggen heb ik weinig ;)

(ik kan geen reacties meer geven, limiet overschreden, dus ik doe het even zo ;))
Natuurlijk, ik snap dat ik een gymnasiast BEN. En ik ben er ook best trots op ;p, maar het wordt soms ook heel erg tegen je gebruikt. Vandaar ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (11)

Zeg dat je ziek bent!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag was..hoe kom ik er NU onderuit!
Daarna zie je wel verder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je zit nu echt niet te wachten op al die 'moederlijke'goede adviezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat wil je nou!!
Ga dan leren;-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige griekse dingen zijn niet ingewkkeld hoor;-)
Wat je ook verzint, je zult het toch moeten maken. Als je je ziek meldt, zul je het moeten inhalen en zo schuif je iets wat je niet leuk vindt steeds voor je uit. Dat is zwaar en frustrerend.

Gebruik juist deze vakantie om een halve dag te leren en maak gewoon je proefwerk.

In het leven zul je vaker dingen tegen komen die je niet leuk vindt, maar echt wel móet! Leer nu alvast om juist dat soort dingen niet uit te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op vakantie naar Griekenland en zeg dat je niet kunt terugvliegen vanwege een stomme vulkaan, maar dat je hard aan je grieks werkt.
13 jaar geleden
Blijven zitten, nog een paar maanden en dan kun je naar het atheneum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Grieks haat, waarom doe je het dan? Doe je proefwerk zo goed je kan, en als het slecht gaat, dan heb je tenminste een argument om volgend jaar een leukere studierichting te gaan studeren! Zorg er dan wel voor dat je weet wat je wil...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, spijbelen, ziekmelden, overlijden in de familie,
De narigheid is alleen dat je het dan waarschijnlijk over "mag"doen, zodat je er nog een keer tegenaan zit te hikken.
Dus begin er aan (de voorbereiding dus) en beloof jezelf iets leuks als je het geleerd hebt, en nog iets leukers als je er een redelijk punt voor gehaald hebt
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja joh, spreid het leed maar over je hele vakantie heen! Ga er lekker een hele week tegenaan hikken.
Waarschijnlijk leer je zo'n proefwerk in een paar uur echt leren. Plan die uren gewoon in en ga verder leuke dingen doen!
Ja ik heb ook liever frans misschien kun je met je leeraar overleggen dat je ipv grieks op z`n frans mag.
Geintje natuurlijk, maak van je proefwerk eens een quiz en probeer een hoge score te halen. Leer al je stof uit je hoofd dan ben je er de rest van het jaar vanaf.
zo heb ik mijn leao in 3 mijn mavo in 1 en mijn HAVO in 2 jaar gedaan en zeg nou zelf 3 scholen in 6 jaar is toch netjes, alleen ik had geen grieks noch latijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kom je niet onderuit
wat je ook doet
het is
uitstel van executie

maak het proefwerk later, indien mogelijk
en doe het gewoon joh.
er zijn zoveel dingen die je kunt haten in je leven.
dit is maar een pietseltje ervan.

sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga van school en zorg dat je een baantje in een supermarkt krijgt. Op je 18e wordt je er weer uitgemikt omdat je een te dure kracht bent geworden. Tja, dan zit je, geen diploma, geen opleiding. Om te zorgen dat je niet in de bijstand terecht komt, besluit je alsnog aan de studie te gaan. Helaas kost het je dan handen vol geld......

Grieks, hè? Dat betekent dat je een gymnasiast bent en ik mag er vanuit gaan dat je genoeg hersens hebt. Dus.... ophouden met dat gemiep en aan de studie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Mongrel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Gymnasiast is een hele gewone term, ik werd ook wel eens zo genoemd, was er trots op:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bént gewoon een gymnasiast. Zie Van Dale:  gym·na·si·ast de; m,v -en leerling ve gymnasium Ga lekker van het gym af, hoef je ook geen Grieks meer te doen.
Spijbelen.... you gotta fight the power that beats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ''Grieks'', hoe lang nog ?? Griekenland is sinds vorige week niet meer onafhankelijk en is de steek gelaten door haar Goden !De EU trekt nu volledig aan de touwtjes. Maak het proefwerk daarom gewoon in het Engels (de nieuwe Griekse taal !)en geef aan dat je dit hebt gedaan met een vooruitziende blik. Hoe eerder de Grieken overstappen op het Engels hoe sneller ze er weer bovenop komen !