Ik wil graag Tsjechisch leren waar kan dat?

En dan bedoel ik niet met een boekje in de hand en een dvd in de speler luisteren en naspreken tot je er horendol van wordt maar echt een persoon die je iets leert.
Mag bij mij thuis zijn maar ik wil ook best ergens naartoe. Ik woon in het midden van het land dus aan Limburg heb ik niet zoveel natuurlijk.

Wie weet waar dan kan? Misschien met links en evt. prijzen zou mooi zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het land zelf!

Antwoorden (6)

aan een een Volksuniversiteit:
http://www5.volksuniversiteit.nl/list_org.phtml?categories=36
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij cursussen die in je buurt worden gegeven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een oproepje in de plaatselijke krant, bord bij de supermarkt, marktplaats, en hopen dat iemand het leest
13 jaar geleden
In Heerhugowaard voor € 30,- per les. Andere aanbiedingen kun je ook op Marktplaats vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger kon je als toehoorder op de universiteit de lessen in een taal van je keuze volgen. Ik weet echter niet of die mogelijkheid nog bestaat; informeer maar eens. Ik heb het toen op de Universiteit van Utrecht gedaan.
13 jaar geleden
Geachte,

Tsjechisch leren, waar kan je dat beter dan in het land van herkomst (in dit geval Tsjechië)

De tsjechische taal is sterk verwant met Slowaaks, Sorbisch, Pools.
en in mindere mate ook met Russisch, Wit-Russisch, Oekraïens, Macedonisch, Sloveens, Servo-Kroatisch, Bulgaars.

In de steden verstaat men ook Frans, Engels en of Duits
Op het platteland spreekt men uitsluitend Tsjechisch !

Het is een zeer gastvrij volk en het heeft heelwat te bieden aan de toeristen.

Voor meer info verwijs ik graag naar de onderstaande links !

Veel sukses met het ontdekken van de Republiek Tsjechië
en het leren van de taal en cultuur !

Mvg,

Karel8158