Wie kan mij helpen met een goede sollicitatiebrief voor de opleiding Doktersassistent? Heb je der 1? meld a.u.b

Ik wil volgend jaar doktersassistent doen.
die opleiding ga ik dus op het BBL doen.
Alleen heb geen goede sollicitatiebrief, dus wie heeft misschien een voorbeeld daarvan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

misschien kun je hier iets mee.

http://www.123brief.nl/sollicitatiebrief/?gclid=CO7Cpr_2mpsCFYuB3god6lvwpA

Toegevoegd na 6 minuten:
deze is ook erg handig!
http://www.mbostage.nl/tips_sollicitatiebrief
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stop altijd een stukje eigen inbreng in een solliitatiebrief.
Stijl indeling en dat soort technische zaken kun je gerust overnemen maar houd het wel persoonlijk.
Zorg dat je iets ontwikkeld waarin je je onderscheid van andere schrijvers (een van de moeilikjste dingen want iedereen zal dit proberen)
Houd alles binnen de kaders van de functie waarvoor je solliciteert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een opleiding wilt gaan volgen kun je toch volstaan met je aan te melden en hoef je toch niet te solliciteren?
Dus m.i.is een sollicitatiebrief niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens Moolkeesje., het is een opleiding, geen baan vooralsnog.