Hangt af van leeftijd en of kind werkt en inkomen heeft. Zie:
http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/betaling/stopt/index.jsp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aNormaal tot de 18 jaar. Als je niet meer naar school gaat, en gaat werken is dat anders.

Verdien je in drie maanden netto meer dan € 1175,-, dan krijgen je ouders geen kinderbijslag meer voor jou.
In de maanden juni, juli of augustus mag je nog eens € 1000,- netto bijverdienen met je vakantiebaantje, zonder dat de kinderbijslag in gevaar komt. Dit geldt alleen als je dit baantje de rest van het jaar niet hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit hangt van de situatie van het kind af.

Als een kind van 16 of 17 jaar, dat voor 2 oktober 1993 geboren is, niet meer naar school gaat, stopt de kinderbijslag. Dat geldt ook als uw kind van dagonderwijs overstapt naar deeltijd­onderwijs.

Heeft het kind nog geen werk gevonden? Dan krijgt u soms toch nog kinderbijslag. Uw kind moet zich dan binnen een maand inschrijven als werkzoekende bij het UWV WERKbedrijf. Als uw kind daarmee te lang wacht, kan dat betekenen dat u geen kinderbijslag krijgt.

Gaat uw kind binnen een half jaar toch weer naar school, dus als het tijdelijk gestopt is, dan houdt u gewoon uw kinderbijslag.