Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke studies (WO of HBO) hoef je niet in groepsverband opdrachten te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom? dat is juist gezond voor je.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

dat moet je waarschijnlijk overal wel een x.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet je overal. Later moet je ook samenwerken, dus op school wordt dat alvast geleerd. Misschien dat je bij een privéschool minder in groepsverband hoeft samen te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOI/NTI/Tias Nimbas opleidingen.

Bij alle opleidingen in groepsverband zul je opdrachten in groepsverband moeten maken, net zoals je later op je werk zult moeten doen, hoe vervelend dat ook kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De "lijst" waar jij naar opzoek bent bestaat (natuurlijk) niet. Er zijn overigens wel een hoop WO opleidingen waar je bijna niets in groepsverband doet. Bij rechten werk je nauwelijks in groepsverband bijv. Ik zou als ik jou was niet je pijlen richten op wel/geen groepsverband (tenzij je hier een bijzonder zwaarwegende reden voor heb, maar dan nog zou je er evt. na een gesprek met een studiebegeleider omheen kunnen lijkt mij, mits de reden plausibel genoeg is), maar kijken naar wat je leuk vind.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij moet je dat in elke opleiding wel eens een keer... misss op de ene school vaker als op een andere school...

het is niet verkeerd om eens samen te werken zo leer je met dingen omgaan en tot 1 besluit te komen ;)

het is niet altijd leuk.. bvb als je een opdr8 hebt en doe je met z'n 4en zijn er altijd wel 2 die doen niet wat afgesproken was en is de opdr8 niet af en krijgen alle 4 een onvoldoende.. dusss als je moet samen werken probeer dan met zo weinig mogelijk zo te minder hoef je je ook aan te passen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding