Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou graag een opleiding volgen waar ik leer fondsen te werven en dergelijke... kan wat dit betreft niet echt iets vinden, wie weet wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op dit gebied heb ik maar één tip. Het "fondsenboek".
In dit boek staan ALLE fondsen en hun doelstellingen, wie ervoor in aanmerking komen en hoe je dat dan aanvraagt.

Het boek kostte twee jaar geleden 55 euro.

Ik heb er toen heel veel aan gehad!

http://www.fondsenboek.nl/pagina%27s/fondsenboek/index_fb.htm

Toegevoegd na 7 minuten:
quote: "Het boek wordt elk jaar bijgewerkt. De nieuwste versie, FondsenBoek 2010, is in oktober 2009 uitgekomen en kost €49,50." end quote.

Die 49,50 heb je er zó weer uit. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan je wel vertellen dat je NA een studie heel goed in de gelegenheid bent om fondsen te verwerven en al dat soort dingen, maar nu vraag je dat VOORDAT je die studie gedaan hebt, dan wordt het een stuk lastiger...

Ga naar de decaan van je school en informeer daar... Die is ervoor... En die weet alles over richtingen en mogelijkheden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het gebied van subsidies vonden we onderstaande website. Misschien kun je daar verder informeren.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat zeker een cursus om fondsen te werven. Een kennis van mij heeft dit gedaan. Ik zal het proberen te achterhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou mooi zijn..dank alvast!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding