Is de opleiding ariest(op Mbo Niveau 4) 'n leuke opleiding en 'n goede opleiding?

Want ben zelf aangeraden om de opleiding artiest te gaan doen, want voor me zelf vind ik acteren 'n droom, maar de andere zegge dat ik Stand up Comedy moet gaan doen, en daarom zeggen ze ook dat deze opleiding een goed begin is voor beide.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik vragen wat je leert op zo'n opleiding?
Heb jij misschien een linkje naar informatie over de studie?

Antwoorden (2)

Ja hoor.
En dan kun je gelijk doorstromen naar hbo nivea 4.
Je kan ook een opleiding als talkshow gaan studeren.
Maar dan moet je wel een praat mond voor hebben.
Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een opleiding leuk is en goed, hangt volgens mij voornamelijk af van je inzet. Als je het leuk vind om te studeren dan zal dit geen probleem zijn :-)