Wie heeft er nog inspiratie-ideeën voor een portfolio voor intake van opleiding dtp-er?

Mijn zoon (autistisch) is dit nodig voor zijn vervolgopleiding. Helaas gaat een heleboel van zijn al gemaakte dingen verloren doordat hij heel vaak van besturingssystemen wisselt en daardoor vaak weer alles verloren gaat van wat hij tot nu toe gemaakt en opgeslagen heeft.

Nu moet hij dus een portfolio maken voor de toelating voor zijn vervolgonderwijs, en dan is het natuurlijk àltijd zo dat je dan niet weet wat je maken moet.

Hij wil zelf graag een (aanplak)poster maken van èèn of ander (denkbeeldig) event.

Wie kan iets helpen bedenken waarvoor hij een een mooie promotieflyer kan maken voor zijn portfolio?

Toegevoegd na 3 minuten:
Toegevoegd: Mama zegt: wel graag een beetje beschaafd houden ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een brochure voor een goed doel, met poster en reclame erbij.
Maar dan helemaal anders dan dat het nu word gedaan.
Geen zielige kinderen meer.
Maar juist de nadruk leggen op wat het doel al heeft bereikt. Met feiten en cijfers, hoeveel kinderen er per eenx bedrag al gered zijn. Wat er verder mee gebeurt, dus dat ze ook daadwerkelijk een beter leven hebben.
Zit al jaren te wachten op echt positieve goede doelen reclames.
Denk alleen dat je voor zoiets een denkbeeldig goed doel moet nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tuurlijk. Waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden. - Loesje -
Dit kan een mooie titel zijn op de poster.Succes