Is er een mogelijk om een opleiding MBO Engels tedoen?

Of is er een mogelijkheid om met een MBO niveau 1 diploma door testromen naar het HBO? (eventueel via intake?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vraag 1
MBO Zakelijk Engels
Kort programma op erkend MBO-niveau

Het is heerlijk om in een taal als Engels goed uit de voeten te kunnen. Daarnaast heeft u het ook nodig voor uw werk. Engels is tenslotte de meest gesproken taal in het bedrijfsleven. U wilt deze taal beter beheersen, zowel in woord als geschrift. In deze opleiding geeft u concreet invulling aan deze doelstelling. De opleiding is concreet en direct toepasbaar en speciaal ontwikkeld voor werkende mensen die regelmatig Engels spreken in hun werk. Geen theorie om de theorie, maar praktische theorie waar u in uw dagelijkse praktijk direct iets mee kunt. De opleiding levert u een officieel diploma van Praktijkopleiders Nederland op.

vraag 2
http://topshare.che.nl/downloadattachment/289824/268086/folder%20doorstroomroute%20communicatie.pdf