Kan je ergens (internet) oude tentames vinden van studies?

Bijv. dat je kan kiezen; studie: Scheikunde, tentamen over ....
Of kan dat alleen tegen betaling of i.d.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger had ik daarvoor altijd "Examenbundels", boeken per vak met daarin (stukken uit) oude examens en tentamens. Het bestaat nog steeds:
http://www.examenbundel.nl
Dit is voor het voortgezet onderwijs en dus wel betaald.

Het beste antwoord

Hoi,

Kijk maar eens op www.nwsvhelix.nl. je kunt daar oude tentamens downloden en volgens mij is dat gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vond zojuist een site met een overzicht van oude tentamens per vak of studierichting. Dit betreft de universiteit Twente.

Zo zullen er nog wel diverse sites bestaan, wellicht per universiteit of HBO, maar wellicht heb je hiermee een goede start.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ziet er goed uit, dank +1
waarom had je je stukje over online studeren verwijderd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leek me te algemeen, dus ben ik verder gaan zoeken ;)