Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ik heb heel even in Bonsaikittens geloofd, toen je daar 10 mailtjes per dag over kreeg en hoe erg het was. later bleek het een grap te zijn. niet echt leuk dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja, dat je 7 spinnen per jaar ofzo opeet. Geloofde ik eerst wel, maar later vond ik het toch een beetje gek en ben ik op zoek gegaan. Ook een hele bekende waar de meesten van ons wel in geloofden; onze goedheiligman.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinterklaas natuurlijk, verder niks geloof ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat de KCK doorgangspassen ging verzorgen om sneller door de tolpoortjes te kunnen in Frankrijk deze zomer..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat wc papier 7 lagen dik moet zijn om hygiënisch je reet af te vegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's inderdaad een broodje aap verhaal. Je moet minstens 9 lagen hebben...
Dat er in het IJslands 17 verschillende woorden voor 'sneeuw(storm)' zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hond in de magnetron.

Ik zag de amerikanen wel voor aan een fabrikant aan te klagen die niet in de gebruiksaanwijzing had vermeld, dat je geen huisdieren in een magnetron moest stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat achternamen zijn ingevoerd door Napoleon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt deels wel; De verplichting tot het aannemen van een achternaam is tot uitvoer gebracht tijdens de Franse bezetting van 1790-1815 ons land stond destijds onder het gezag van de Franse keizer Napoleon. De officiële vastlegging van achternamen,die inhield dat het hebben van een achternaam verplicht gesteld werd, kwam ten uitvoer met de invoering van de burgerlijke stand. In zuid Nederland begon men daar eerder mee dan in het Noorden van het land. In België, Zeeuws-Vlaanderen en een deel van Limburg werd de burgerlijke stand tussen 1790 en 1800 ingevoerd. In het Noorden van Nederland was dat in 1811. Dit hield in dat een ieder binnen een jaar een vaste achternaam diende aan te nemen. http://www.ginkelinfo.nl/variatie_in_achternaamgeving.htm
Dat verhaal van die kleine katjes die opgekweekt werden in flessen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding