Nee, hoe groter de oesterbank, hoe meer kans op PARELS.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar jah, dan moet je wel diep graven tussen de lege schelpen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik geen klaag reakties lees, is er een goed doorkomen aan!
Nee hoor in de evolutie wordt alles beter, ook GV... en dat evolueert a) door de vragen en antwoorden en b) door de regels die constant veranderen... Het wordt alleen maar beter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"In de evolutie wordt alles beter"? mmm. als bioloog moet ik dat antwoord toch afkeuren XiniX. Ook de evolutie is grillig en onvoorspelbaar ;o) Even serieus, waarom wordt jouw antwoord met een duim omlaag beantwoord? Ik zie dat soms bij antwoorden staan. Jouw antwoord is toch gewoon een geldig antwoord op de vraag? Of is het de bedoeling dat anderen ook aangeven of een antwoord goed of fout is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is in om XiniX minnetjes te geven, maar hij staat wel veruit bovenaan...
Wat moet je doen als je controversieel bent?
Het aantal vragen wat betreft originaliteit zal minder worden en waarschijnlijk daarmee ook de kwaliteit van de antwoorden.
Sowieso is GV afhankelijk van het ``pluimage `` van GV´rs die er aan mee doen. Nu en later....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat met vlagen, er zijn dagen dat de vragen volkomen ruk zijn en er zijn dagen dat de ene na de andere goeie vraag gesteld wordt.
En dat is al 2-3 maanden zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en Nee...

Ja... Naar mate er meer vragen gesteld worden en dus ook meer antwoorden gegeven worden zal dit ten koste gaan aan de vragen die gesteld worden...

Nee... Naar mate er meer antwoorden gegeven word. Onstaan er meer en soms veel betere vragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat vind ik wel meevallen. Er zijn wel veel meer 'Man Bijt Hond'-vragen (zoals iemand dat een keer omschreef) (vragen om een mening) Er zijn ook veel vragen, waarop mensen best zelf op internet antwoord kunnen vinden, zonder al te veel moeite.

Maar een vraag is een vraag en zolang het bij de gebruikers de reactie 'Goeie Vraag!' oproept, moet het kunnen. Zeurkousen heb je overal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oe, dat was ik volgens mij:) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, trek het je niet aan! Ik mag ook geen steen gooien, hoor!
De kwaliteit van vragen is de ene dag een stuk beter dan de andere. Kwestie van inspiratie denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja de kwaliteit van de vragen neemt sterk af.
Dat komt omdat een nieuwe gebruiker de laatste vragen doorleest die soms nergens op slaan en daardoor zelf ook nutteloze vragen gaan stellen. In het begin was het een uitdaging om vragen te beantwoorden. Nu sla ik regelmatig pagina's over waar geen interessante vragen tussen staan. Sommige zitten volgens mij gewoon vragen te zoeken op Google oid.

1000 mensen 1000 meningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel zo te gaan gebeuren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat denk ik niet. Je zou verwachten dat nu er al een hele hoop vragen zijn gesteld, de GV'ers meer nadenken over een volgende vraag. De makkelijke goede vragen zijn immers al gesteld. Ik denk alleen dat er een hele hoop nieuwe gebruikers zijn, waarvan sommige geen zin hebben om goede vragen te stellen. Overigens is goed weer een subjectief begrip, dus voor andere kan de kwaliteit juist wel afnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel, omdat al steeds meer vragen die leuk zijn gesteld worden, en mensen dan gaan zoeken naar vragen, die dus wat minder leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merk zelf dat GV door een relatief klein clubje mensen gebruikt wordt om het vragen stellen zelf. In dat opzicht zal de kwaliteit van de vragen vanuit dat clubje misschien afnemen.

Dit clubje pioniers vind het, misschien onbewust, belangrijk dat ze punten krijgen en geven omdat deze een status geven en bedenkt daarom elke dag boeiende en minder boeiende vragen. Dit clubje pioniers zorgt er wel voor dat GV op de kaart wordt gezet en steeds meer leden krijgt en ik moet zeggen zorgt ook momenteel voor een interessante website. Daar mag Ilse media "julie" wel eens voor bedanken.

De website van GV zal in de toekomst mogelijk ook steeds meer als een menselijke zoekmachine worden gebruikt en er zullen ook steeds meer leden komen die vooral aangesloten zijn om mee te denken over de antwoorden op hun vakgebied.

Binnenkort zal er ook een samenwerking zijn tussen de Startpagina prikborden en Goede Vraag. Ik ben daar heel benieuwd naar, want dat zou betekenen dat vragen op "mijn" prikbord http://e-learning.startpagina.nl/prikbord/ ook gelinkt worden aan GV. Als alle beheerders dit gaan doen komen er weer een hoop vragenstellers, maar ook mogelijke antwoorders bij. Ik ben heel benieuwd naar deze samenwerking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel. Ik schaam me soms als ik zie hoe velen perfecte antwoorden als het ware uit de mouw schudden(maar ja, ben al 24!)