1... daarna is het geen heel witbrood meer..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hoeveel broden passen er in een lege reuzenmaag?
1, want dan is hij niet meer leeg...

analoog hieraan kun jij 1 stuk je je hele wittebrood snijden, en dan is hij niet meer *heel*.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij en penny lane het zelfde antwoord op het zelfde tijdstip, ik heb dus 'beste antwoord' gegeven op basis van jullie punten. helaas
Miljoenen, met een microscoop en ontleedmes nog meer.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer, zie hierboven
AWM
14 jaar geleden
Flauw ;)
Geen.

Als je begint te snijden, is het brood al "beschadigd", dus niet meer "heel".

Als je met "heel" bedoelt dat het nog samenhangend is, is het antwoord "ontzettend veel". De bakker heeft bijvoorbeeld zo'n snijmachine die een brood in een keer in boterhammen snijdt, gewoon door veel messen tegelijk te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan er verschillende stukken afsnijden zonder hem kapot te makne, als ik er een meter van (af) snij beschadig ik het brood niet, ik kan er ook 2 meter van snjden en een kilometer. het antwoord is dus: oneindig veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze vraag ontbreken enkele belangrijke gegevens wat een juist antwoord geven onmogelijk wordt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 als je er een stuk afsnijdt is het geen heel brood meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0 anders is het geen HEEL brood meer....