kan je big vloei, tip en sigaretten halen van een vvv bon?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je zeggen bij welke winkel je dat wil doen en kijken of die VVV bonnen accepteert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op en VVV-bon staat als het goed is wat er níet mee gekocht kan worden. Tabakswaren vallen hier ook onder, dacht ik.

Antwoorden (1)

In winkels waar de VVV-bon geaccepteerd wordt, geldt deze in principe voor het hele assortiment. Er zijn echter winkeliers die zogenaamde lage marge-artikelen (tabak, krasloten, postzegels etc) uitsluiten. Sigaretten zal dus uiteindelijk wel ergens gaan lukken, maar zeker niet overal. (Een hoop tabakszaken echter accepteren de bon, en daar is de kans erg groot dat het wel lukt). De andere artikelen ben ik niet zeker van of die in reguliere winkels die de VVV-bon accepteren verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij sluiten ons aan bij het duidelijke antwoord van Marleen. Wij adviseren je om vooraf bij een acceptant van de VVV Cadeaubon te informeren of hij bij betaling van deze producten de VVV Cadeaubon accepteert.