Bestaat het volgende product echt ?

Met nader uitleg : in mission impossible ghost protocol was er een stukje waar dat ze iets uit een archief moesten halen , medemogelijk gemaakt door een ding ( soort afstand bediening ) die een geluid van een druppel nabootst maar in plaats van dat je het zelf hoort , hoort degene 10 m voor je het.als een soort van afleidingsmiddel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is een knappe goocheltruc. Die dingen bsstaan natuurlijk niet echt.
Het heet niet voor niets "impossible". Het is een goocheltruc.