Hoe maak ik het goed met mijn beste vriendin!?

Lieve allemaal
ik heb een beste vriendin en we zijn altijd met elkaar, samen op vakantie geweest en zitten in de zelfde klas, gewoon alles doen wij samen. Ze helpt me altijd als ik haar nodig heb en ik haar ook Lieve allemaal
Ik heb een beste vriendin en we zijn altijd heel veel samen en het is altijd super leuk samen
afgelopen dinsdag tot&met gister zijn we op kamp geweest (We zitten in Mavo 2 ) en vanochtend in een groeps chat op whatsapp met een paar mensen uit onze klas zei ze dit opeens tegen mij : Man je lijkt wel lesbisch ofzo! Je loopt de hele dag achter me aan! & Ik ben je gedrag zat! kinderachtig gedoe van je! bvb ik ben heel ff weg met andere vrienden, ga je meteen mij zoeken, Ik ben niet van jou! . en later op prove chat zei ze: Weetje ik ben klaar met jou, Doei! ga niet zielig doen.
& ik schrok daar dus best wel van en nu wil ze niet eens normaal met me praten en zegt ze dat ik irritant of zielig doe, maar dit doet mee gewoon zoveel pijn en ik wil haar niet kwijt. heeft iemand tips of ideeën om het goed te maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100