Elektrische sigaretten
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wow. Zover dacht ik nog niet! Aha! Top antwoord.
Castle
9 jaar geleden
+ goed gedaan

Andere antwoorden (1)

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. De geur wordt vooral veroorzaakt door de verbranding van al de ingrediënten. Dus als jij stiekem wilt gaan roken en badass wilt zijn, zal dat jammer genoeg niet kunnen. Of je zegt het gewoon dat je rookt, of je stopt er mee of je blijft gewoon badass en dan zal je vanzelf wel allemaal nare ziektes krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik weet niet of ik moet lachen om dit antwoord of dat ik het niet vind kunnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort, vraag ik me ook af