Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Instagram wachtwoord kwijt, e-mail ook wat nu?

Ik ben mijn instagram wachtwoord kwijt hij is door een of ander gewijzigd. Ook weet ik de wachtwoord van mijn e-mail adress niet meer.. Wat moet ik nu doen om mijn instagram wachtwoord te veranderen? Er zitten namelijk nog belangrijke fotos op..

Toegevoegd na 7 minuten:
Kan ik ergens een formulier invullen voor instagram om duidelijk te maken dat het wel echt mijn account is zodat ik terug toegang krijg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan zul je dus eerst moeten zorgen dat je je e-mail wachtwoord terugkrijgt. De meeste mailproviders hebben een uitgebreid systeem om toegang terug te krijgen (een secundair e-mailadres, beveiligingsvragen, een telefoonnummer, etc.). Het moet dus niet moeilijk zijn om de toegang tot je e-mailaccount terug te krijgen. En dan kun je dus ook weer de toegang tot je Instagram-account terugkrijgen.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden
Ik weet niet meer welke email ik op mijn instagram heb gezet en als ik een email wil sturen geeft instagram mij dees:sa**********h@hotmail.com
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding