Kan ik tax-free een iPad kopen in Barcelona en het geld terug krijgen in Nederland?

Hey beste mensen,

Op dit moment zit ik in Barcelona en ineens kwam het fantastische idee in mij op om een iPad te kopen, in de hoop dat die hier goedkoper is.

Helaas, prijs blijft hetzelfde, maar hoe zit het eigenlijk met tax-free shoppen? Ik heb gehoord dat je met een bon en een tax-free formulier, een bedrag (geen idee hoeveel) terug kan krijgen op bijvoorbeeld schiphol.

Kan iemand mij hier misschien wat mee uitleg over geven?

Many many thanks en muchos gracias!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik was onlangs ook in Spanje. En kreeg te horen dat er tax free was. Dus ik was helemaal blij, maar helaas bleek dit dus alleen beschikbaar te zijn voor mensen die niet in de EU wonen.