Wat is de beste headphone voor muziek?

Ik zoek een headphone die, mooi is en hele goede kwaliteit heeft.
Ik luister veel naar Dubstep en Hardstyle dus een lekkere bass is ook super belangrijk
Budget : 200-250

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het beste (pasvorm en geluid) kan alleen jij bepalen.
Voor een hoofdtelefoon is mijn advies, uitproberen.
Geen enkel hoofd is het zelfde en geluid is smaak.
Ritsuka
9 jaar geleden
Sennheiser bevalt mij goed.
In elk geval geen Beats, dat is overpriced
Ritsuka
9 jaar geleden
Betaalbaar? 150 euro voor een headset. Ik heb een prima headset van 60 euro
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor 150 euro koop je een (audio) kwalitatief veel beter hoofdtelefoon dan beats.
Maar als je ze mooi vindt (mee wil doen) moet jer voor gaan natuurlijk. :)
Maar goed smaken verschillen. Wat de één geweldig vindt, vindt een ander...

Antwoorden (1)

Beats by dr. Dré solo HD zijn echt heel goed!! Ze kosten €200,- soms zijn er bij de mediamarkt acties en dan kosten ze €150,-!!