De Britse Lush kerstsale begint direct na de kerst, dus op 26 december. Vorig jaar kwamen de producten pas in de loop van de ochtend beschikbaar en stuurden ze een mailtje toen de website online was. De website is de engelse website, lush.co.uk ! Reken op ongeveer 50% korting en wacht niet te lang, het gaat altijd heel hard.

In de Nederlandse Lush begint de sale op de eerste werkdag na 1e kerstdag. In de grote steden is dat dus 2e kerstdag al. Hou hiervoor de facebookpagina van Lush in de gaten, daar staan de aankondigingen op. Ook het Nederlandse Lush Forum geeft informatie. (zie link)