ik heb twee jongen cavia's ze rennen steeds heen en weer doen ze dit alleen nu ze nog jong zijn of blijven ze dit doen? ik hoor het graag van u

Ik heb twee cavia's en ze rennen steeds heen en weer mijn vraag is doen ze dit nu ze nog zo jong zijn of doen ze dat hun hele leven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een aantal jaar twee cavia's gehad. Bij mij bleven ze eigenlijk vrijwel hun hele leven nog rond krossen door de kooi. De cavia van mijn broer daarintegen was in het begin erg druk maar dat werd daarna minder. Het ligt dus denk ik aan de cavia zelf?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt! Kaas22