Met wat kan je foto's op de muur plakken zonder dat je je behang beschadigd ?

Ik heb net nieuw behang op mijn kamer en ik wilde foto's ophangen ik wilde ze gewoon een beetje leuk in een vormpje op de muur plakken maar toen zei me moeder dat dan waarschijnlijk het behang er af gaat of dat het beschadigt raakt en dat wil ze niet (snap ik) maar weet iemand hoe ik mijn foto's toch nog kan ophangen ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Oke nu heb ik de vraag 2x geplaatst volgens mij ?! OMG hahaha sorry

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Met fotolijm. Dit is te koop van verschillende merken bij onder andere de kantoorboekhandel, Henzo is de bekendste, hier heb ik ook goede ervaringen mee. Die van de Hema schijnt minder goed te plakken. Het voordeel van fotolijm is dat je zonder de wand te beschadigen, de foto weer los kan trekken, de lijm wrijf je dan van de wand af, zonder vlekken of beschadigingen achter te laten.