Wat zijn "geheime aanbidders op instagram"?

Wat zijn geheime aanbidders op instagram eigenlijk? Zijn het mensen die je foto's het meest liken. Wat doen die geheime anbiiders en wat zijn dat eigenlijk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Secret Bewonderaars op Instagram zijn gebruikers die commentaar geeft op uw post of als het maar weet je niet volgen. Zij zijn de gebruikers zoals u, maar bent u niet volgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En nu in het Nederlands..?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
daar valt inderdaad weinig van te maken.
Castle
9 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
??????? Gevalletje Google Translate ;-)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het zijjn volgers die mij volgen maar ik hun niet? En ze liken en reageren vewl op mijn foto's?