kan je de huur opzeggen als je er net 2 a 3 maanden woont?

Vandaag heb ik een huis gekregen. Alleen zit ik nog over 1 ding in. Ik heb een huis via vestia. Maar stel als ik over 3 maanden alsnog of terug naar me moeder wilt. Kan ik dan alsnog me contract stopzetten of kan ik dan pas na ee jaar me huur stop zetten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat er niets over in je huurcontract?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat als het goed is in je contract
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan verschillen dus dit kan je het best navragen bij Vestia, dan weet je het ook meteen zeker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaat het hier om een gewone huurwoning, tijdelijke huur, of een woning voor jongeren?
http://www.vestia.nl/huur/Pages/default.aspx

Antwoorden (1)

Je kunt bij Vestia maandelijks je huur opzeggen.